keskiviikko 2. syyskuuta 2015

Hämähäkki puri?


Protestointi omalle neulakauhulle;
On jotenkin todella hassua sanoa, että minulla on aika pahakin neulakammo, mutta se on vain parempi myöntää kun kieltää. Minulla ei ollut neulakammoa kun kävin lävistäjällä hankkimassa naamassani olevat 'ongenkoukut' mitä snakebiteiksi kutsutaan. Hmm, hämähäkinpuremat..
Minä olen halunnut ilkeän neulakammon ohessa kuitenkin moneen otteeseen ottaa lisää rautaa naamaan, mutta pelko on ollut ongelma. Haluaisin bridgen, kulmakorun, rustokorun korvaan(industrial) ja vaikkamitä, mutta en vain uskalla ja minulla on kaikenkukkuraksi hyvin alhainen kipukynnys vaikkei huulikorut sattuneetkaan.


Ongelmahan tässä nyt on se, että lävistyskuume on noussut taas kaiken muun päälle kun löysin korurasiasta vanhan feikki septumin. Septum on ollut mielessä monta vuotta ja välillä pitelin feikkiä koska mielestäni se sopi minulle ja sain kehujakin, että sen voisin jopa hankkiakkin.
Rahankin on ongelma, ensin pitäisi matkustaa kaupunkiin(Kuopio tms.) ja sitten vielä maksaa lävistäjälle. Nenä kun on muutenkin jo herkkä paikka niin hirvittää ajatus, mutta olisin valmis hieman kärsimään jos nyt päätän häränrenkaan nenääni pistää. Ensin päätin, että pitän tätä feikkiä muutaman viikon jos vaan jaksan ja totuttelen peilikuvaani, mutta tällähetkellä en löydä mitään huonoa siitä miltä se näyttäisi päälläni. Tietysti oikea koru olisi hieman erilaisempi täys-ympyrä josta roikkuisi alla pallo tai se voisi olla hevosenkenkä.. Tämä feikki on vanhasta huulikorusta väännetty jonka voi vain tökätä nenään ja let's go. Mutta septum olisi sitten aivan erilainen. Se olisi taas uuden lävistyksen hoitoa ja huolehtimista ettei se tulehdu.


Nämä hämähäkinpuremat oli helppo hoitaa puhdistamalla ja aina koruja vaihtaessa keittää pöpöt pois. Olin hyvin huolellinen niiden kanssa koska halusin niitä muutaman vuoden ja kun vihdoin ne sain 16v synttärilahjaksi lupasin pitää niisä huolta jottei huulini turpoaisi tai tulehtuisi ja tietysti omaksi parhaakseni.
Nyt täytyisi kerätä muutamisenkymppiä tuohta ja selättää neulakammo ja istua lävistäjän penkkiin. Ehkä alkumetreillä kiusaan itseäni ja katson kauhuvideoita kun toiset ihmiset vat ottaneet lävistyksensä ja itken tuskissani kun haluan mutten uskalla.

 
Säälittävää eikö?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti