lauantai 29. elokuuta 2015

Mitähän se onkaan?

Minun mielestäni rakkaus on tekoja ja kauniita sanoja, hempeitä hetkiä ja paljon itkua sekä naurua.
Ihmiselle vielä niin tuntematon tunteenpurkaus joka kestää niin kauan kun sen antaa.

Mikä on ensirakkaus? --- Voiko rakastua ensisilmäyksellä? --- Onko se ikuista?

Aiheesta on monia uskomuksia ja tutkimuksia, mutta itseni kohdalla ei mikään ole ollut tosi. Olen 'rakastunut' ensisilmäyksellä ja olen elänyt niinsanotun ensirakkauteni ohitse. Mutten ole vieläkään varma mitä se oikea rakkaus on..
Minua on riepoteltu, yritetty raiskata sekä petetty. Jokaisen epäonnistuneen suhteen jälkeen olen vannonut tuntematta ketään kohtaa enää niin, mutta perhoset valloittavat vatsanpohjan ja kauniit ajatukset valtaavat pääni kun jotain ihanaa tapahtuu. Joskus jos tutustun vastakkaiseen sukupuoleen ja käy niin, että ihastuisinkin henkilöön, silleen pienesti niin saatan olla ensin hyvin, hyvin onnellinen ja haluan vain keskustella kaikesta maan ja taivaan väliltä, mutta sitten alan miettimään mitä sanon ja mitä teen.
Sisintäni alkaa kalvaa kamala tuska siitä että teen jotain väärin, ahdistan henkilöä liiallisella yhteydenotolla tai vastaavaa. Yleisesti kysynkin, että ahdistanko minä sinua jos nyt haluaisin jutustella kanssasi näinkin paljon.


Eräässä ''suhteessani'' tutustuin poikaan internetin kautta, vannoimme rakkautta(joo hei olin vasta pikkulapsi) ja tapasimme, olisikohan 2vuotta ensimmäisestä viestittelystä. Kuitenkin tämä poika kertoi olevansa kahden vaiheilla ja itki asiasta ettei tiedä voiko rakastaa kahta henkilöä samaan aikaan ja se on väärin ja blah blah.. Noh, meidän oli määrä tavata taas kunnes itse peruin näkemisen. Poika aloitti suhteen toisen tytön kanssa joka uhkasi tappaa itsensä jos ei saa häntä... Noh, elämä jatkui ja parin vuoden päästä tämä henkilö tuli juttusilleni ja sanoi olevansa eronnut ja että mitenkä minä olisin vapaalla jalalla. MITÄ!?
Noh, silloin olin tietty täysin onnessani ja tietysti näimme taas ja siihen suuntaan. Kestiköhän suhteemme peräti 24h kun laitoin sen poikki. Tätä ei voi sanoa suhteeksi.. Ei ollut yhdenillan juttukaan sillä olin vielä neitsyt vaikka poika yritti kättäni viedä pöksyihinsä kun nukuin tämän vieressä ja yritin sanoa että ei..

Tässä välissä on ollut myös lyhyempää, onnellisempaa ja pidempää, paskempaa suhdetta ja omituisia himopöksyjä jotka eivät jättäneet minua rauhaan. On kyttääjiä ja raiskausyrityksiä.

Minun täytyisi selvittää pääni näistäkin solmuista joskus. Jos se unelmien prinssi sieltä jostain löytyy niin nämä unohtuvat muhimaan takaraivooni, mutta kunhan pysyisivät sitten siellä kans!


Minä olen suhteessa suvaitsevainen, avoin ja suurimmassa osin suunnittelevaa tyyppiä joka tekee haaveistaan aarrekarttoja ja toivoo sillointällöin kukkasia lahjaksi. Teen ruokaa ja siivoan, mutten ole mikään kotipiika. Teen voileivän jos pyydät, kannustan lempi urheilujoukkuettasi ja annan katsoa kisakatsomoa rauhassa taikka yhdessä kanssasi. Olen päättäväinen, huomaavainen ja annan virheesi anteeksi jos sinäkin annat minulle. Hieman taidan olla mustasukkainen jos roikut tuntikaupalla toisen naisen kaulassa käsilläsi, mutta kun luottamus on kohdillaan en osaa välittää.
Osaan olla tempperamenttinenkin, mutta kuitenkin halittava. Tykkään urheilla mutta kovaa lenkkikaveria minusta ei lonkkieni takia saa. Salilla tykkäisin kanssasi käydä. En käytä tunteja peilin edessä meikaten, mutta olen tarkka miltä näytän.

Nyyhkybiisejä kuunnellessa toteutettu postaus. En jaksa edes lukea sitä enää läpi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti