sunnuntai 27. joulukuuta 2015

Kinkun sulattelu postaus


No hei äpärät sekä apinat. Nyt on pakanajuhla vietetty ja sain jopa paketteja vaikka en nyt tiedä olinko edes niin kiltti tänä vuonna. Kuvista löytyy suurinosa lahjoista, loput olivatkin sitten mm. alusvaatteita ynm. joista en erikseen alkanut ottamaan kuvia joulumahaturvotuksen kanssa. Sulatellaan kinkkua tässä blogia kirjoitellessa ja huomenna lähdenkin taas Kuopiossa käymään.

Lahjat mitä nyt tänävuonna sain olivat todella mukavia. Kahvinkeitin oli kyllä paras ja viinilasit, sillä niitä tarvitsee.


Jouluaattona isäni tuli perheensä kanssa Helsingistä käymään, toi jouluruoat ja syötiin yhdessä äitipuolen ja pikkuveljen kanssa. Mukaan tarttui myös heidän kissat, sillä he olivat muutaman päivän poissa kotoa, olivat menossa isoveljeni luokse myös näin Joulun takia. Isä toi minulle myös uuden sängyn sillä edellinen oli 'lainassa' veljeltäni joka lähti samalla kyydillä sinne takaisin. Vanha rautainen vierassänky vaihtui runkopatja sänkyyn. AHNAM

Isältä sain myös muutaman paketin joista olen kiitollinen. Paketeista paljastui ihana taulu ''Do more of what makes you happy'' mikä pääsi heti seinälleni, sillä kyllä minä tuollaisista vaan kovasti tykkään. Simppeleitä ja kivoja sananlaskuja.
Toisesta paketista ilmestyi Kaypro shampoo ja hoitoaine järkyttävän isoissa puteleissa. En tiedä tästä merkistä mitään, mutta pitää ottaa selvää, että olisiko tämä hyvä minulle. Mitävaan en hiuksiini tunge sillä ne ovat aika vaurioituneet yläaste ajan värjäyksistä. Jos nämä eivät minulle sovi niin saatan ne jopa arpoa täällä tai lahjoittaa jollekkin ystävälle.

Viinilasit sain isältä ja veikkaan, että lahjaidea lähti Facebook-päivityksestä jossa valitin että joudun juomaan viiniä perus laseista kun viinilaseja ei vielä ole. Sain sitten avata paketin mikä sisälsi neljä Vivo merkkistä lasia. Merkistä en ollut ennen kuullut, mutta aion ottaa siitä hieman selvää tässä kunhan jaksaisin(heh, laiska).

Sain heiltä myös hieman Aloe Vera tuotteita. Argi+ ravintolisän joka tuoksuu hurmaavalle mustaherukalle. En ole vielä maistellut kun en kovin nyt sitä vielä tarvitse, mutta kunhan pääsen taas arjen ja treenien makuun niin aion tätä kokeilla. Pakettiin kuului myös Aloe mehu, makuna nektariini. Ennen olen juonut persikkaa, mutta hyvä tekee vaihdella välillä.


Aamupäivä meni isän, äitipuolen ja pikkuveljen kanssa turisten, syöden ja kissoja ihmetellen. Isän kaksi kissaa olivat leikattuja kolleja jotka päätimme päästää vapaaksi asuntooni minun omien turrukoiden keskelle. Toien isän kissa, Musse on minun kasvatti ja Maniacin veli joten siitä se idea lähti, että jos sisarukset tapaisivat pitkän ajan päästä. Musse oli meillä muita pentuja pidempään jotka lähtivät uuden vuoden aikaan koteihinsa kun taas Musse jäi meille Helmikuuhun asti kun isäni ilmoitti että he voivat sen ottaa. Oli mukava taas nähdä kollipoikaa.

Oli haistelua, murinaa ja sähinää, muttei kynttä kertaakaan näytetty mikä oli hienoa. Kun isäni lähti perheineen jäin muutamaksi tunniksi itsekseni ja kauhukseni huomasin että Suzulla, valkealla kissallani pamahti heti kiima päälle. Voi sitä huutoa! Leikatun kollinkin haju taitaa siis laukaista tyttöjen kiimoja nähtävästi. Noh, tämän kiimapyllyn kanssa eletään taas jonkin aikaa.


Illemmasta ovikelloni soi ja kävin avaamassa oven ihanalle poikaystävälleni. Pitelin Ruusua sylissäni sillävälin kun Riku asteli sisälle ettei se pyörisi jaloissa ja haukkuisi. Meillä oli perinteiset halit ja pusut taas kehissä kun koiran laskin alas. Oli taas kamala ikävä vaikka pari päivää sitten olimmekin nähneet. Niin siinä vaan käy, että ikävä painaa heti sillä sekuntilla kun toinen tekee lähtöä. Onneksi Riku oli nyt siinä, vieressäni, viettämässä Joulu-iltaa kanssani.

Katselimme muutaman jouluelokuvan kuten Joulutarina ja Napapiirin sankarit telkkarista ja joimme kahvia sekä sensellaista. Riku halusi kokoajan että avaisin ne pari pakettia jotka hän minulle toi. Minulle vaan iskee aina ramppikuume näinkin pienestä asiasta. Käskin hänen sitten avata oman pakettinsa samalla niin pystyisin avaamaan omani. Im funny/wierd that way.
-''No mitä hittoa nyt..!? Riku..''
Kuului kun repäisin paketin auki ja näin mitä siellä oli.. Isosta paketista, jota kauhistelin aiemmin paljastui uusi kahvinkeitin ja olen todella kiitollinen tästä, koska edellinen keitin oli jo menossa rikki, sen sain isäni kautta käytettynä ja se oli jopa suloisen pieni. Ennen mulle ei olla ostettu tälläisiä lahjoja ja varsinkaan kukaan ystävä/tuttu. Ehkä veli, isä tai äiti.
Mutta en kyllä yhtään valita.. Nyt on hyvä vehje(ehkä jopa liian moderni mulle digitaali näyttöineen, mutta kyllä sitä oppii käyttämään) mitä käyttää, kiitos ihana
Rikulle olin ostanut Granaatti mukin lahjaksi ja taisi tuo siitä tykätä, ehkä. Kyllähän siitä tuli kahvia juotua sinä iltana ja seuraavana päivänä. Toinen lahja ei kerennyt jouluksi perille ja toivon, että jos se tipahtaisi postiluukusta ennen uuttavuotta.

Ainiin! Sain myös SUPER suloisen Bukowski nallen. Bukowski on merkki mitä mulla on ollut muutama nalle jo ennestään, mutta tämä on kyllä suloisin niistä. Minä en siis keräile, mutta rakastan nalleja ja pehmoleluja! Pakettia avatessani Riku höpötteli nallesta;
-''Kun mä en löytänyt sitä kaks metristä ihaa-aasia niin mä otin sulle tollasen.''
Kyllä mulle tais muutama kyynel vierähtää poskelle kun näin tuon söpöliinin sieltä paperin takaa. En ehkä vieläkään saanut sitä mahtavaa Ihaata, mutta tämän parempaa lahjaa en olisi voinut kyllä toivoa.




Loppuilta meni taas leffojen ääressä, syödessä ja tuon uuden keittimen käytön opettelua. Sain myös puhelun äidiltäni joka kyynel silmissään kiitteli antamastani lahjasta. Teetätin äidille mukin missä oli kuva Puffe & Elli koirasta, äidin lempikuvasta. Oli todella kiva fiilis kun hän tykkäsi lahjastaan.

Tälläinen oli minun jouluni ja lahjat mitä siitä seurasi. Ehkä paras joulu pitkään aikaan. Nyt vaan odotellaan uuttavuotta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti